Eldat ikväll!

Igår lördag åkte jag och mamma in till Hudiksvall. Jag försökte hitta nå kläder som jag inte såg ut som en tjock korv i men hittade inte mycket. Men jag köpte i alla fall en ljusrosa jeanskjol, en topp, strumpor, halsband och lite annat. Jag köpte även en jättefin guldklocka på Ur och Penn för 498 kronor. Den var jättefin och jag har alltid velat ha klocka då jag tycker det är väldigt snyggt men det har aldrig blivit av att jag köpt någon så det var så kul att jag hittade någon jag tyckte om. Mamma hittade en hel del kläder och köpte mycket färgglada vårkläder:)
Vi kom hem på kvällen ca sex- halv sju och sen gjorde vi en liten eldbrasa. Vi har städat ur en av våra tre bodar och det blev så fint så då tänkte vi ha ett litet grillparty där på fredag med familjen med tända ljus, lyktor och ljusslangar uppe i taket i olika färger, lyssna på musik, äta god mat och ha det trevligt. Jag lägger väl in bilder i helgen sen.
I alla fall så blev det en massa skräp och möbler som vi skulle bränna upp så vi gjorde en brasa på baksidan och det var jättemysigt. Efter jag tittat klart på Robinson så gick jag ut igen och vi satt på filtar ute och grillade korv med bröd och marsmallows och satt och värmde oss vid glöden som var kvar. Danne var också ute och fick smaka lite korv men Dessi bara satt och skakade så hon fick vara inne.
Här är lite bilder på brasan.


Idag ska jag göra min sista uppgift i Sjukvårdskursen tänkte jag. Sen ikväll ska jag se på One tree hill och Gossip Girl.
Imorn ska jag och mamma till Ljusdal. Jag har redovisning i sjukvårdskursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0