DESPERATE HOUSEWIVES FIRAR 100 AVSNITT

Ett av mina många favoritprogram är Desperate Housewives. Blev väldigt sur förra veckan när jag inte fick se programmet pga hockeyn:(  Men blev så himla glad idag när det blev dubbelavsnitt! Två timmar med Desperate..härligt:)
Programmet har nu sänt 100 avsnitt och firar det med ett avsnitt med lite tillbakablickar. Hemmafruarnas hantverkare avled i en infarkt när han skulle laga Susans tak innan pensionen och man fick då se på vilka olika sätt Eli har hjälpt de olika fruarna i deras liv och hur mycket han betytt för dom. Jag satt med tårar i ögonen och det var så sorgligt avsnitt.
Jag bara älskar det programmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0