Ensam hemma

Jaha då har man skaffat en blogg. Har tänkt på det länge men det har aldrig blivit av:)
Jag har även en egen hemsida om ni är intresserade av att kika in
www.freewebs.com/dessidalmatiner
Där handlar det mest om mina djur.

Den här helgen är såå tråkig. Mamma är hos hennes kille i Borlänge torsdag-måndag så jag är ensam här i huset. Men jag har ju iaf hundarna här då. Imorgon är det hundutställning och lydnadstävling i Ljusdal som jag ska åka och kika på. Men jag måste ta med hundarna i bilen...jobbigt. Ikväll ska jag väl bara kolla på tv. Det är tre program nu klockan 20 som jag vill se men vet inte vad jag ska välja!Får väl zappa lite mellan programmen då...hehe

4 dagar kvar till min tatuering!Gaah jag är sååå nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0