JULAFTON!!!!!

ÄNTLIGEN KOMMER JULAFTONEN! oCH MYCKET SNÖ ÄR DET HÄR.
Igår åkte jag och mamma spark md Dessi och Stina red Didi och en av oss åkte pulka efter hästen. Vi var ute i 2 timmar. Det var jättehärligt.
Emelie kom igår kväll och idag på eftermiddagen kom Terese och pappa. Vi firade hela famljen 7 stycken.
Först åt vi julbord och sen satte vi på TV:n på Kalle Anka klockan 3.Men de flesta satt kvar vid bordet och pratade och drack kaffe och åt efterrätt. Mamma hade stått och lagat mat i tre dagar innan jul. Vid 16-16.30 tiden så gick jag och Kajsa ut i garaget och bytte om till tomtekläder:) Sen delade vi ut paketen.
Sen spelade vi många sällskapsspel i köket och drack och åt hela kvällen och tittade på tv.
Hundarna blev glada över alla tuggben och leksaker dom fick och nya koppel och halsband. Marsvinen fick en massa marsvinsgodis:)
Mamma hade köpt ett nytt tangentbord till datorn som jag skriver md just nu:)Det var ju verkligen en bra julklapp som var behövande. Jag tror vi gick och la oss väldigt sent iaf vid 2-3 tiden.
 haha jag och syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0