9 december 2008

16 MINUSGRADER IDAG!!!!

Så jävla kallt. Min hund hoppade på tre ben idag ute för att det var så himla kallt. Vi kom iaf iväg till Ljusdal på morgonen och redovisade två uppgifter och fick idag reda på mina betyg från Omvårdnadskursen och Etik kursen. Jag är mycket nöjd med mina betyg:) Sista dagen på skolan är på fredag och sen har jag jullov:) Skönt. Vi kollade på en film idag på skolan som hette " Breaking the waves" med Stellan Skarsgård och Emma Thompson. 2 timmar och 37 minuter var filmen. Den gick väl att kolla på men skulle inte vilja se den igen. Men jag somnade iaf inte fast jag låg i soffan och kollade..haha

Sen klockan 4 så åkte vi hem och jag höll på att frysa häcken av mig och vi åt mat och sen kollade jag på Ugly betty. Fick inte se Desperate Housewives säsongsavslutningen för mamma:( Hon skulle se en film som hon sen inte ens ville se...hhhrrmm lite onödigt tycker jag då hon vet hur mycket mina tv program betyder för mej..haha men men jag får väl kolla på det sen.

Och vad ska man hitta på i helgen på Lucia då???Nån som har nå tips? Mamma ska ju till sin dejt i helgen..Åker på fredag och kommer hem på söndag. Man blir väl uppringd mitt i natten som vanligt..börjar bli jävligt uttröttande när det pågått i typ ett halvår nu. Fy fan för svartsjuka ex!!!!

Ja men just ja. Måste berätta att jag äntligen fått tag på en skinnyhona som jag letat efter jättelänge. Jag har tingat en hona från Mosaiques uppfödning i Järbo. Är ju en bit att åka men jag åker bara ner till Gävle så skulle vi ses där. Skinnyhonan som jag tingat är född den 28 november och hon är leveransklar när hon är fem veckor alltså den 2 januari och då åker jag ner och hämtar henne. Jag lägger upp bilder när hon vuxit på sig lite. Hon är ju bara 10 dagar nu.

Mosaique´s Electra Skinnyhona född 28/11-08 e: Exidous u:Hannas Newada

Lilla Electra kostar 650 kronor så jag har satt in handpenning idag så nu är hon garanterat min. Skinny marsvin är ju väldigt svårt att få tag på och det är många som vill ha dom så dom är lättsålda så man får vara snabb om man ska köpa någon. Och det är inte många häruppe i det här området som säljer skinny. Men jag kommer ju avla på Electra så det blir väl någon skinnykull här också framöver:)

Min första skinny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0