3 december 2008

IDAG HAR DET SNÖAT SÅ MYCKET!! Jag bara älskar snön och vintern. Det är så otroligt fint och härligt med snö. När jag kom hem från kryssningen igår kväll var det så mycket snö i Järvsö. I Stockholm fanns det ju ingen snö alls och så kommer man upp hit och det är världens finaste vinterlandskap:)

Jag har varit i skolan idag och redovisat. Sen har jag åkt en sparktur med Dessi. Har även städat här hemma då syrran kommer imorn.

Läste på Northstar´s blogg att hon fått två kullar nu. En kull med 3 ungar två hanar och en hona och en dödfödd och en som dog efter 5 dagar. Och honan ska hon ev spara och den andra kullen blev bara en stor hona på 150 gram och en dödfödd hane som var ännu större. Och honan skulle hon spara själv. Så troligen kanske jag sparar någon i Elviras kull. Får se hur jag gör.

Nä nu borde jag sova. Ska upp imorgon och ska till skolan och redovisa igen. Hoppas allt går bra:)hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0