29 december 2008

Två dagar kvar till nyår. Stina och jag såg några som tjuvstartade med fyrverkerierna ikväll... Det var iskallt väder ute idag. 17 minusgrader! Både Hilda och Dessi hoppade på tre ben för att det var så kallt.
Men vi åkte en liten kort sparktur med dom ändå. Sen klockan 16.19 åkte jag tåget till Kilafors för att lämna tillbaka teddyhanen. Vi får se om han ger några fina avkommor nu då:) Det var första gången han skulle bli pappa. Han har varit med teddyhonorna i 6 veckor nu. När jag kom till Kilafors så mötte Ronja upp mej och 3 minuter efter så kom tåget precis så jag kunde hoppa på och åka hem igen. Kom hem klockan 18.00 och har varit ut med hundarna och städat ur en av marsvinsburarna. Imorgon åker Stina och Kajsa hem och mamma kommer hem hit. Ska hämta henne 16.16 i Järvsö. Hon ska fira nyår här. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra på nyår?

Kommentarer
Postat av: Terra

GOTT NYTT ÅR SYRRAN...

2008-12-30 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0