28 november 2008

Igår var vi i skolan och hade Psykologi 10-12. Sen klockan 13 så intervjuade vi Magnus Boäng som är präst i Ljusdal och ställde frågor om etik.

Idag har vi haft psykologi också klockan 9-11. Sen åt vi lunch och mamma åkte till Terese min syrra för att åka till Globen imorgon och titta på Horse Show. Jag var på den förra året då mamma hade beställt biljett men kunde inte åka och det var jättehäftigt och se faktiskt och jag är inte alls intresserad av hästar och rider inte själv men det var riktigt kul och en riktigt häftig show dom har.

Jag får vara djurvakt i helgen. När mamma tagit bussen till Hudiksvall och vidare till Bergsjö så gick jag och tittade på lite kläder. Köpte en jättefin stickad blå mönstrad klänning i Ljusdal. Den ska jag nog ha på julafton! Sen åkte jag hem och gick en långpromenad med Dessi. Var tvungen att titta på reprisen av Ensam mamma söker och man blir så lycklig av att se deras kärlek:) Sen var det självklart IDOL!

Johan Palm åkte ut och det var väl bra det. Hade hoppats på Robin men han kan åka ut nästa fredag. Kevin och Alice måste ju bara vara i finalen i Globen tillsammans. Jag hoppas Kevin vinner. Sen kollade jag på IDOL eftersnack i tv400.

Imorgon ska jag väl plugga hela dagen. Är jättestökigt här hemma och har lust att bara ha en stor städdag men jag får stå ut. Måste bli klar med de sista uppgifterna. Alla arbeten ska vara klar senast den 12 december. Det är viktigaree än att huset är städat. haha....Nu är det bara 3 dagar kvar sen sticker jag på kryssning!!!!!!!!! Den är välbehövlig nu då jag jobbat så hårt för att kunna åka. Gott med julbord ska det bli:) Hoppas jag hittar några trevliga och snygga killar den här gången också.

Lägger in lite bilder på mej:)Ego hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0