28 december 2008

Idag var jag och Dessi ute på en sparktur en timme mot klacken och sen åkte jag till Harsa med Dessi klockan 14.30 för att hälsa på familjen som jag jobbade som barnflicka åt för ett och ett halvt år sedan. Dom hade ju fått en son som nu är ca 1 1/2 år. Selma var 3 år nu och hon var jättesöt. Hennes blonda lockiga hår hade blivit längre och jag fick en kram av henne så fort hon såg mig. Hon var ju bara ca 15 månader gammal när jag passade henne men hon kom ihåg mej ändå:)så det var ju jättekul. Dom hade nyss åkt skidor så vi tog en fika på Harsagården och pratade en massa och sen fick dom hälsa på Dessi och jag hade köpt julklappar till dom och Selma blev så glad:) Jag hoppas dom blir gladare när dom öppnar julklaparna:) Selma fick Barbie och Ken och ponnyhäst och David fick en stor polisbil som blinkade och lät.
Det var jättekul att träffa dom när det var så längesen vi sågs sist. Om jag åker ner nåt till Stockholm så var jag så välkommen att hälsa på:)
När jag kom hem så åt jag mat och fick jättefina bilder på Electra som jag ska hämta den 2 januari.
Jag läängtar så mycket tills hon kommer hit:)
Jag mejlade till Ronja Alftin i Kilafors också och hon ska bort över nyår så jag ska lämna marsvinshanen " Out" imorgon. Jag åker med 16 tåget till Kilafors.



Kommentarer
Postat av: Terese

Jag ser inga bilder på denna dag...

2008-12-29 @ 19:47:17
URL: http://www.nogg.se/svedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0