24 november 2008

HAHA Hade jag inte rätt om vilka tjejerna skulle välja i ensam mamma söker??Fast det var ju inte så svårt att lista ut precis. Jag blev så lycklig när dom äntligen fick deras drömman. Jag önskar att jag också fick bli så där jättekär någon dag..

Jag blev alldeles tårögd och det kom ju några tårar när man såg Anette och Richards kärlek till varandra. Dom passar perfekt med varann och dom skulle ju till och med gifta sig! Shit vad roligt! Det blev visst Anette och hennes familj som fick flytta till Göteborg. Tänk att få vara så lyckliga som dom är! Vilken känsla.

Sen kollade jag på Girls of the playboy mansion då det var den stora Playboy bunny festen! Sen såg jag på Victoria Silvstedt program My perfect life.

Imorgon har vi redovisning 12.20. Borde kanske sova nu. Dessi ligger i sängen och väntar. Hoppas jag inte vaknar inatt med en marsvinsunge i sängen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0