22 november 2008

Idag har jag pluggat. Sen gick jag ut en långpromenad på två timmar med Dessi. Ensam hemma idag...Kollade på tv på kvällen. Victoria Silvstedt har ju fått ett eget tv-program om hennes liv på kanal E! "My perfect life". Satt och kollade på det och det är ganska bra faktiskt.

Ny säsong på Girls of the playboy mansion. Hef fyllde 82 år och han fick flickvännernas könsorgan avgjutna i choklad! Hur kan man komma på en sån idé? haha och vem kom med födelsedagstårtan i handen? Jo Pamela Anderson och hon var helt Naken! Ja de händer en del på playboy mansion:)

Nu har jag så fruktansvärt tråkigt och jag är inte nå trött. Så nu vet jag inte om jag ska försöka sova och kliva upp tidigt imorn och börja plugga och städa på morgonen eller om jag ska vara uppe längre och bara sitta o lyssna på musik....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0