22 december 2008

Idag åkte vi till Ljusdal och handlade det sista inför julaftonen. Stina kom igår söndag och Kajsa kom  i lördags med sitt dräktiga marsvin också.
När vi var på Granngården så träffade vi en engelsk bulldoggtik som bodde i Karsjö. Han hade mejlat mej innan och frågat om vi kunde ses men man vet ju inte hur Danne  (mammas engelska bulldogg) reagerar. Han gör ju utfall mot andra hundar. Men det kanske går bra det vet man ju inte. Men just idag hade vi inte med Danne till Ljusdal. På Granngården köpte jag 10 kg pellets till marsvinen. Onödigt att köpa 1 kg påsar som jag gjort förr. Just nu har jag 5 marsvin hemma. Men två stycken är syrrans som hon tar hem innan nyår och marsvinshanen ska jag lämna tillbaka så fort jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0