21 november 2008

Min favorit Anna åkte ut idag på Idol och jag kollade på eftersnack och hon bara grät. Hon har en helt underbar röst och hon är alldeles för bra för Idol. Egentligen var det bra att hon åkte ur det fjantprogrammet så hon kan börja ge ut en singel och en skiva. Jag kommer köpa den direkt!

Nu finns det bara en som kan vinna och det är KEVIN!

Jag kan verkligen inte fatta vad Robin och Johan Palm fortfarande gör i programmet?

Visst i början tyckte jag om Johan han var ju jättesöt och charmig men att han skulle vara kvar så här länge trodde jag verkligen inte. Jag är så besviken på årets Idolsäsong och om inte Kevin vinner så suger ju hela programmet. Nä nu saknar man när det var Darin och Amanda i Idol. Det var riktiga artister de:)

Ska försöka sova nu jag....eller ska nog sitta vid datorn ett tag till. Har skrivit meddelanden till Anna och jag önskar henne all lycka i framtiden och väntar med spänning på hennes första singel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0