20 november 2008

I tisdags hade jag redovisning och det gick väldigt bra. Det var 6 stycken redovisningar och det tog 2 1/2 timme innan alla var klara. På förmiddagen 8.30-12.00 var vi på föreläsning om tugg och sväljsvårigheter. Lång förmiddag blev det. Sen fick man skynda sig upp till pappas lägenhet, rasta hundarna och äta lunch och sen redovisa 13.00-15.30 sen åkte vi tillbaka och rastade hundarna och åt middag hos pappa och sen vid 17 tiden åkte vi hem till Järvsö och jag var astrött. Kollade på Ugly Betty och Desperate Housewives och Christine.

I onsdags åkte vi till Ljusdal igen för mentorsamtal med läraren. Jag har sååå många uppgifter kvar att göra och vet inte om jag hinner. Får jobba i raketfart nu:) Men så går det om man ligger på latsidan i början av terminen. Då får man jobba aset av sig sen i slutet av terminen. Men det ska nog gå bra. Känner mig jävligt stressad just nu bara. Veterinärbesiktigade Danne hos veterinären 13.30. Sen på kvällen red mamma ut med hästen och tog Dessi med sig till Svarttjärnstugan. Jag kollade på Bonde söker fru och Greys anatomy. Det var så bra. Men jag tyckte synd om Fredic som Hannah röstade ut. Han tyckte ju verkligen om henne och det var så fint när han grät. Han kan väl jag få dejta istället då:) Jag tyckte han verkade jättetrevlig och snäll.

Idag har jag gjort klart alla tre VIPS:arna. Skönt att slippa göra dom i helgen. Puh. Jag har varit på en långpromenad med Dessi i skogen medans mamma varit i Ljusdal och vi träffade Charlie i skogen. Det är Dessis "pojkvän". HAHA Han är en svart prickig dalmatinerhane som är 9 månader äldre än Dessi och som inte bor så långt ifrån oss. Dessi tjuvparade sig med honom förra året....så det blev abortspruta för Dessi då. Men hon lekte med honom nu iskogen och hade kul!

När jag kom hem gick jag en liten sväng med Danne och nu har mamma kommit hem. Jag ska väl plugga vidare nu med en uppgift i Etik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0