17 november 2008

Igår var jag till Ockelbo och träffade Annas dotter Lova som bara är ca 2 månader gammal. Hon var jättegullig:) Det var kul att få träffa dom.

Idag har jag varit på skolan och gått igenom redovisningen tills imorgon. Sen åkte vi hem och jag och mamma gick runt kyrksjön med Dessi och jag red på Didi (mammas häst). När vi kom hem åt vi mat och mamma bakade jättegoda LUSSEBULLAR!!! Årets första! Dom blev supergoda. Jag ska snart börja baka lite knäck och julgodis. Jag kollade på Färjan ikväll och jag längtar så himla mycket tills jag ska åka igen den 1 december med Birka Crouisers och den 17 december med Cinderella.

Säg till om någon av er ska åka så kanske vi ses på båten!

Det går väldigt bra med marsvinshanen här hemma och dom trivs tillsammans.

Nu ska jag käka ostkaka!Gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0