15 november 2008

Idag ska jag hämta marsvinshanen!!!

Det ska bli jättekul att äntligen få hem honom. Han är en jättefin chokolade himalaya och är bara 7 månader gammal men ändå svensk utställningschampion.

Igår var vi på Järnvägs i Ljusdal på klassträff. Det var bara 6 stycken men vi hade det trevligt ändå. Jag gick vid 21 tiden för att åka till pappa och kolla på Idol. Jag vet att jag låter tråkig men jag bara älskar Idol och jag är ju i Ockelbo imorn då reprisen går.

Måste bara säga att det var helt rätt personer som hängde löst. Men fast jag inte tycker om någon av Robin så tyckte jag faktiskt att Robin E som åkte ut har gjort bättre framträdanden än Robin B. Robin B skulle ju ha åkt ut tycker jag. Man blev faktiskt lite förvånad. Nästa gång måste han ju åka ut!

När Idol var slut vid 22.40 så åkte jag ner till Järnvägs. Det hade kommit mycket mer folk och jag såg mamma stå på dansgolvet. HAHA Jag gick in och försökte få med henne hem för jag var trött, vägen var hal och det var dimma ute. Men jag lyckades inte. Jag fick helt enkelt vänta tills dom dansat klart. Jag skulle även skjutsa hem en av våra klasskompisar. Jag har såå tråkigt när jag är nykter på krogen. När klockan var 00.00 så fick jag med dom in i bilen. När vi kom hem halv ett så gick jag och la mej direkt.

Sen ringde syrran 1.44 inatt. Suck. Sen vaknade jag klockan 8.00 men steg upp 9. När mamma vaknade 10.30 hade jag hunnit kliva upp, ätit frukost, läst tidningen, rastat och matat hundarna, städat åt marsvinen och fåglarna, släppt ut hästarna och gett dom hö och vatten, renbäddat sängen och diskat.

Nu sitter jag här och bloggar och ska snart gå en långpromenad med Dessi. Ska till Anna och Lova imorgon och jag skickade ju två bodysar och ett par söta Labanstrumpor men när jag var i Gävle i onsdags kunde jag inte hålla mig när jag kollade på babykläder. Jag köpte en jättesöt ljusrosa dress med Hello Kitty på och vinröda byxor till och ett par ljusrosa vintervantar.

Nu ska jag gå ut med Dessi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0