13 november 2008

I tisdags hade vi lektion klockan 13.00 och min klasskompis hade med sig sin thailändska dotter Julia. Hon var jättesöt. På söndag ska jag ju träffa min gamla klasskompis Anna i ockelbo och äntligen få träffa hennes dotter Lova som föddes i september. Det ska bli jättekul. Jag längtar tills jag får träffa dom:)

I onsdags så åkte jag ner till Gävle och fortsatte med min tatuering och den blev äntligen helt klar! Tog bara en timme ungefär. Ett jättestort tack till Emilia på Custom Illusion som gjorde min underbara revbenstatuering med dom finaste rosorna. Jag är så jättenöjd med resultatet och nu får man väl börja träna upp sig för beach 2009. HAHA Man vill ju inte se ut som ett fläskberg som jag gör nu! Nu är jag alldeles röd och svullen och det svider som fan. Vaknade flera gånger inatt av att det sved. Jag som alltid rör mig mycket på natten och vänder sida hela tiden och nu kan jag inte göra det. Jobbigt. Men allt besväret och alla smärtorna är sig värd.

Grattis till min kompis Jessica i Ockelbo som fyller 21 år idag den 13 november! Hoppas du får en trevlig födelsedag:) Imorgon är det redovisning i psykologin om personlighetspsykologi, kriser och posttraumatisk stress.

Ska vara där klockan 9-11. Sen ska vi prata lite uppgifter efter lektionen. Vi tar med hundarna så dom får vara hos pappa och sen åker vi till hans lägenhet och käkar lunch och går långpromenad med hundarna för sen ska jag göra mej iordning för Klassfesten. Omvårdnadsgruppen ska ha en liten träff och äta gott på Järnvägs i Ljusdal. Det ska bli kul! Men jag får bli chaufför för kvällen. Så det blir väl alkoholfria drinkar för min del.

Ska ju hämta teddymarsvinshanen på lördag. Äntligen!

Nu ska jag försöka sova innan jag ska upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0