13 december

När jag vaknade 8.35 i morse så var det 15 MINUSGRADER UTE!!!!!!Shit jag ville så bara lägga mej i sängen och gosa med Dessi igen men det var bara börja klä på sig och ut med hundarna. Jag skulle ju upp innan klockan 9 också eftersom jag skulle se nyhetsmorgonen klockan 9. Kevin är ju med och så sjunger ju lucia där också. Det var faktiskt två tjejer från Hälsingland: Bollnäs och Hudiksvall som var med i lucian så det var ju jättekul. Dom pratade också med Glada Hudikteatern om Elvis. I alla fall så när jag skulle ut och hämta tidningen och rasta hundarna så hoppade Dessi på tre ben hela vägen..hon ville helst inte gå på något ben och hon hoppade och frös så mycket fast hon hade täcket på sig men hon har ju inget på fossingarna:) Hon tyckte det var iskallt ute. Men solen kom lite senare och minusgraderna sjönk till 11 minus så då tog jag Dessi med på en sparktur. Hon hoppade på tre ben i början men sen gick det bra. Har städat lite här hemma idag men tänkte dammsuga imorgon. Ne nu ska jag ut i det kyliga vintervädret och tittade nyss på temrometerna som visade 17 MINUSGRADER!!!! Måste släppa in hästarna nu jag och sen ska jag kolla på Faddergalan. Knäppte lite fina vinterbilder idag också och ser vad mycket snö jag har!:) Det är ju jättehärligt men kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0