13 december 2008

Igår var det sista dagen på skolan. Vi hade Psykologi på morgonen klockan 8. Sen tittade vi på Ljusdals Lucia i aulan på gymnasiet klockan 9.00. Sen fick vi fika lussebulle och pepparkaka och varm choklad/glögg i matsalen. Sen gick vi tillbaka till skolan och fortsatte lektionen till klockan 11. Åt lunch där och sen åkte jag hem ensam och mamma tog tåget för att åka bort i helgen. Det var väldigt moddigt ute och man glirade mycket i korsningarna. Så det var skönt när man äntligen kom hem. Kom knapp in på gården för det var så jävla mycket snö så jag körde fast när jag precis hade kommit in på våran gård. Så grannen kom och plogade resten av gården och sen behövde jag bara skotta runt bilen och däcken och sen kunde jag köra fram bilen. Puh. Sen tog jag ut hundarna på en promenad.

På kvällen så laddade jag upp för IDOLFINALEN 2008!!!! Det var ju inte så spännande vilken som skulle vinna eftersom alla visste att det skulle bli Kevin men det var ju kul ändå. Att få se dom "gamla" idolerna som exempel mina två favoriter Darin och Erik var jättekul. Och så såg jag ju Lars igen som jag träffade i Stockholm haha :) Jag kollade sen på eftersnack också. Lite dåligt faktiskt när man läst om Kevin att han har deltagit i Melodifestivalen på Malta år 2006 och 2007. Lite fuskigt kanske. Han e ju van vid kameror och sånt då jue....

kevin jublar! Foto: Daniel Ohlson/TV4

Kevin Borg med finalisten Alice Svensson.

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Globen var fylld till bredden! Foto: Daniel Ohlsson/TV4

...och sångfågeln Anna livade upp stämningen! Foto: Daniel Ohlsson/TV4





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0