11 december 2008

Idag har vi varit hemma hela dagen. Har varit så härligt. 6 minusgrader idag bara. Jag började med att göra klart mitt psykologiarbete medan mamma var ute och red. SÅ SKÖNT ATT ÄNTLIGEN BLI KLAR MED KURSERNA FÖR DEN HÄR TERMINEN!!!

Sen städade jag åt alla marsvinen och när mamma kom hem så åt vi lunch och sen åkte vi spark upp på byn med Dessi. Jag handlade lite inför helgen och blev så sugen på en påse smågodis men det blev mycket frukt istället. När vi kom hem så åt vi middag och jag kollade på one tree hill samtidigt:) Undra vad man ska göra i helgen då? Man e ju ensam hemma hela helgen....kanske får kolla på någon film. För nu e jag ju klar med alla skolarbeten så nu måste jag ta det lite lugnt:) Men jag skulle få min studiehandledning för kursen Rehabilitering och habilitering imorgon också...kanske får kika lite i den då.

Imorgon har vi psykologi 8-11 och vi skulle få se luciatåg imorgon också. Jag tittade på My perfect life med Victoria Silvstedt och det är såå bra program. I detta program så var hon i Bollnäs och hälsade på sin familj. Det var ju kul o se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0