10 november 2008

Idag har jag varit på studiebesök på socialtjänsten i Ljusdal. Det var rätt så tråkigt. Man vet ju redan vad dom jobbar med... Mamma skulle ta tåget från Gävle idag för att åka hem hit till Järvsö men hoppade på fel tåg så hon är i Hudiksvall nu och får ta bussen till Ljusdal och sen ytterligare en buss till Järvsö och är inte hemma förrän halv tio ikväll.. Vilket pucko alltså! Hur kan man hoppa på fel tåg? Det är man ju så noga med när man åker. Jaja inte mitt problem precis. Fast nu blev det mitt problem...Mamma ringde nyss och sa att jag skulle hämta henne i Ljusdal 22.30!!

Jobbigt värre. Inte nog med att hundarna har varit oroloiga hela helgen när jag varit ensam hemma. Dom har tittat ut genom fönstret och skällt konstant mot dörren och hoppat mot dörren...creepy! Och jag som är så hemskt mörkrädd. Vågar bara sitta här vid datorn....När jag satt och åt mat så började Dessi skälla och sprang mot dörren fast jag hörde ingenting. Undrar om det kanske spökar här...haha ne men de e ju konstigt att hundarna är så oroliga. Och detta händer bara då jag är ensam hemma.

Försöker plugga här hemma men kan inte koncentrera mig alls. Är så stressad och nervös. Suck. Är väl bara att vänta tills jag ska släppa in hästarna och sen åka till Ljusdal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0