Nattklubb

Jag o syrran va ut igår. Vi gick först på Nivå 22 o drack en massa billiga shots o cider o sen kl 23 gick vi vidare till Stereo nattklubb på Göta källare. Vi fick stå i kö en stund innan vi kom in, de va så mkt folk hehe:)
Vi hade grymt kul o dansade hela kvällen:)
Tog nattbussen hem till fiskis.
Dansgolvet:



Idag har jag varit jättepigg för o va bakis, gick ju o la mig typ vid 3-4 tiden kommer inte ihåg exakt men sen klev jag upp kl 8.30 imorse, duschade, rastade hundarna o gav dom frukost, storstädade hela lägenheten, diskade, dammsög, torka golven, vattna blommor ja allt:) Va hur pigg som helst. Sen ville inte jag ha tråkigt hemma så jag åkte till Skansen:) Det va sån sommarvärme ute!!!Det var en jättehärlig dag att gå på Skansen:) På vägen hem så mötte jag upp syrran i Slussen då hon varit borta o vi stannade i Sickla o kollade runt i lite affärer.
Sen åkte vi hemåt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0