Shoppat

Varit i Nacka Forum och köpte ett par löparskor. Kostade 699 kr men jag e ju medlem i Stadium så dom kostade lite över 500 kr istället:)
ADIDAS RSP STABILITY 4 W WHITE  / LILACADIDAS RSP STABILITY 4 W WHITE  / LILAC
Löparskor för ett pronationslöpsteg. Med fullängds adiPRENE-stötdämpning och FORMOTION i hälen för rörelsekontroll och anpassning till underlaget. Pro-moderator i mellansulan ger stöd som förebygger överpronation. Ventilerande ovandel i mesh och slitstark yttersula i gummi. Kompatibel med miCoach.
  • Löparskor

  • För ett pronationslöpsteg

  • adiPRENE; fullängds stötdämpning

  • Pro-moderator; förebygger överpronation



    Sen var jag på Glitter där dom hade utförsäljning så jag köpte halsband och smycken för nästan 700 kr men jag betalade endast 142 kr:)



    Köpte denna film på Mediamarkt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0