GRÖNA LUND!!!

Igår hade ju Gröna Lund premiär för säsongen:) Jag har ju köpt Guldkortet för typ 1500 kr men då får jag gratis åkband och inträde för hela säsongen:) och jag älskar tivoli och Gröna Lund så de e klart värt de:)
Det var jag, mamma o syrran som åkte dit vid 11 tiden idag söndag:)
Vi var på Grönan vid halv ett, åkte djurgårdsfärjan över:) Åkte en massa karuseller och även Insane:) hehe
Det va så jäkla kul!!!
Spelade på lite olika lotterier o så och jag vann denna superfina och väldigt stora nalle:

Den är jättestor:) Och väldigt mjuk o go:)
Jag hade sett nån som vunnit en sån nalle så jag sa till mamma att en sån ska jag ha, letade runt efter ståndet och spelade för 100 kr o vann på en gång:) haha snacka om tur!
Vi åkte från Grönan vid 17.30 tiden. åkte till Nivå 22 på Fridhemsplan som är en krog. Drack en cider o käkade mat. Sen åkte vi hem och mamma åkte till centralstationen för hon skulle tillbaka till Borlänge:) Kul att du va här på besök!!!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Aaw va söt, vill verkligen ha en sån!

2012-08-09 @ 12:37:58
URL: http://sabriinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0