Vårruset 2011

Suck, igår va det min lediga dag men då skulle jag fotograferas på jobbet kl 12, sen va de fackmöte kl 13-15 sen APT möte 15-16.30. Snacka om att man va trött i huvudet när man åkte därifrån:(Och sen på mötet fick jag reda på att man kunde fotograferas idag oxå, men va fan jag jobbar ju idag då kunde jag fotas idag istället då....
Efter mötet så cyklade jag hem, va hemma en snabbis o när jag skulle åka in till Vårruset o springa så åskade och spöregnade det:( Inte så kul men jag åkte in ändå. När jag kom dit slutade regnet, men precis när jag var i startfältet så kom det en regnskur men sen va de uppehåll hela vägen. Jag joggade hela 5 km utom när vätskekontrollerna kom, då stannade jag till lite o drack vatten. Jag började springa 19.10 och kom i mål 19.47. Känner mig rätt nöjd ändå. Fy fan va folk de va då!
Men det är ju roligare att springa Tjejmilen tycker jag:)

Medaljen jag fick.
Jag kom hem kl 21. Hade glömt portnyckeln hemma så dörren va låst o min mobil hade dött så ja kunde inte ringa syrran så jag fick vänta tills nån äntligen skulle in i tvättstugan så jag kom in. På grund av det så missade jag ännu mer av Greys Anatomy.
Idag ska jag jobba 14-20...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0