Rix fm festival nästa helg:)

Rixfm festivalen är nästa söndag och jag ska dit!
Min syster från Bergsjö kommer hit på besök nästa fredag men hon åker hem kl 18 på söndagen och festivalen börjar 17.30.
Dessa artister ska va med:
Kungsträdgården

Upplevelsebyn öppnar 13.00

Konsertstart 17.30

 

Artisterna som kommer till Stockholm:
Andreas Johnson

Eric Saade

Loreen
Milow
Mohombi
Nicke Borg
Sunrise Avenue
The Ark
Tove Styrke
Ulrik Munther
Martin Stenmarck
Husband: Ramsells

Eric Saade är en av dom snyggaste killarna jag sett:)Jag har sett honom förut i Forum Nacka så det ska bli kul o se han igen:)



Idag är jag ledig, ska åka till Forum Nacka med syrran vid lunchtid.
Lyssnar på MTV nu, det är det första jag gör när jag vaknar, sätter på MTV:)hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0