Personalfest

I måndags jobbade jag bara till kl 13...va rätt  skönt ändå o ha varit ledig lör o sön sen jobba mån till kl 13 o sen e jag ledig tis o ons:)
I tisdags va de ju personalfest:)Jag va ledig den dagen. Åkte till Jessica vid 14 tiden. Vi fixade iordning oss o fick skjuts av hennes sambo till Saltsjö-järla.
Vi va på Lavalhallen:

Det va inte så kul att det var bordsplacering. Dom hade satt flera runda bord med ca 5-6 pers vid varje bord. Och det va inte så många från mitt jobb där eftersom vissa vill demonstrera mot schemat med att stryka sig från personalfesten. Tråkigt för dom då! Jag tycker de va löjligt iaf. Jag fick sitta vid ett helt annat bord än Jessica o Sofia så jag gick o minglade runt lite. Dom hade en trollkarl som underhållning. Maten va väl inte den bästa då den bestod av kall buffé och gräddtårta till efterrätt. Man fick ju iaf fördrink och dricka till maten. Men när vi kom in så hade trollkarlen på sig security väst på sig och man fick stå som i en säkerhetskontroll, de va så jäkla typiskt att jag gick före Jessica in i lokalen. Jag gick verkligen på skämtet o alla bara glodde o ja va så sjukt nervös. Det pep i min jackficka när han tog säkerhetsgrejen på mig o han ville att ja skulle visa va de va men jag hade ju bara SL-kortet där o han sa hela tiden att han ville kolla i fickan o så hittade han ett  skohorn och knogjärn innanför min jacka o ja blev så jäkla nervös att jag hade tagit med dom sakerna från nå klubb lr nåt....Jessica skämdes såå mkt över mig, sen kastade jag jackan på golvet o sa att de va inte mitt o han tog upp jackan o hittade en handgranat i min jackärm o då började alla skratta o då fattade vi att de va ett skämt...så puckad jag är då!

Jag fick skjuts hem av Jessicas sambo.
Jag tycker festerna som mitt jobb anordnar e lite stela o tråkiga, de va inte direkt som när man jobbade i Hudik. Här vågar typ ingen dricka o göra bort sig....
Mer drag på festerna e va jag tycker!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0