GRATTIS SYRRAN PÅ DIN 22-ÅRS DAG!!!

STORT GRATTIS TILL MIN LILLASYSTER STINA SOM FYLLER 22 ÅR IDAG!!!!



Idag vaknade jag jättetidigt pga Dessi som gnällde hela morgonen, båda tikarna toklöper ju och Dessi e som nå jävla hanhund:(Vaknade jättetidigt igår morse oxå....Det är jättemulet, grått o trist ute, skönt att man jobbar
12-21. Jag har badat Dessi idag:) Skönt att hon e så lätt o bada, hon står bara som en pinne i badkaret:)
Jag kollade på Greys anatomy igårkväll på jobbet och det var såå bra. Arizona och Callie har äntligen gift sig och Meridith och  Derek ska adoptera en supersöt afrikansk liten tjej och dom gifte sig oxå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIIIISSSS

2011-05-20 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0