ESC ikväll!!!

Igår kollade jag o syrran på Lady Gagas konsertfilm i Madison square garden. Det var en helt underbar konsertfilm, sjukt bra!
Den slutade strax efter halv ett på natten och jag kom i säng vid 01, hade lite svårt o sova o sen skulle jag upp kl 6.30...5,5 timmars sömn typ:( Var så trött på morgonen...Vaknade med kramper:(Tog en cykeltur till jobbet. Det var soligt ute iaf och det har varit mulet/soligt hela dagen. Jobbade till kl 16.45, tog en långpromenad i skogen med Dessi.

Idag åker Terra med Vikingline kryssning tsm med hennes sambo o hans mormor som fyllt år.
Min mamma åker till Ungern idag tsm med hennes brukare:) Hoppas resan gick bra! Hon blir borta en vecka.
Jag vill oxå åka utomlands!!!!Avundsjuk man blir:(


Nu laddar vi upp för Eurovision song contest!!!Eric Saades start nummer är nr 7. Vi önskar honom all lycka och hoppas han får en bra plats:) Det bästa vore ju om han vann hela tävlingen men de blir nog svårt....



Kommentarer
Postat av: Terese

Det va Martins mormor haha =)

2011-05-15 @ 22:09:00
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0