Danny på Grönan:)

Har inte orkat bloggat under hela helgen då jag har jobbat....I torsdags jobbade jag till kl 20...sen på fredagen så va de dags för jobb kl 6.45...snacka om att man va trött!
Skulle jobba bara till kl 12 men det fattades folk så jag jobbade till 15.45. Sen cyklade jag hem o hann bara fixa iordning mig o sen åkte jag o Stina in till Grönan, fast det regnade ute, kändes inte så kul direkt men men...
När vi kom till Grönan slutade regnet och vi kollade när Danny uppträdde!!!Han va så jäkla bra, vältränad, snygg och helt underbar!

Han spelade i ca en timme och sen spelade h an inte låten "In the club" så alla tjejer skrek att han skulle sjunga den låten och då sprang han ut på scenen och körde en annan låt men till slut så sjöng han låten in the club och de va ett sånt jävla jubel :) Jag o Stina stod nästan längst fram:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Man ser Erik där i bakgrunden när Danny snackar, hur jäkla sööööt får man va??? I LOVE ERIK SEGERSTEDT <3 <3

2011-06-04 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0