Dagen efter

Dagen efter klassfesten vaknade jag kl 7 typ o tog en lååång dusch. Mådde inte så jävla bra dagen efter må jag säga. Och maten va inte bra för mig för jag vaknade av magkramper så jag fick ta tabletter...
Sen gick vi ner vid 8 tiden o käkade frukostbuffé. Jag visste inte vart min kamera tagit vägen så jag frågade hon i receptionen( surtanten) och hon sa att nä men hon jobabde inte i baren igår heller o restaurangen va ju stängd.
Men ja frågade om inte hon hade nycklar o kunde gå o kolla så då fick hon väl göra de då. Men hon hittade ingen kamera så jag fick numret till killen som jobbade i baren men hon kunde inte ringa utan de fick jag göra själv från min telefon. Snacka om dålig service. Jag fick ju inte ringa 10.30 som klockan var då för han låg ju o sov.
Vi packade iordning våra grejer på rummet och gick sen ut på gräset och solade oss o snackade om hur klassfesten varit. Gick sen till järnvägspizzerian där vi åt mat. Jag köpte bara en dricka hehe.

Kl 14 så åkte typ dom flesta med tåget ner mot Gävle. Jag promenerade upp till pappa. Kl 17 ringde jag killen i baren och han hade tagit min kamera eftersom jag hade lagt den på ett bord bredvid dansgolvet. Han åkte upp med den så jag äntligen fick min kamera:)
Han kunde väl ge mej den på dansgolvet då för jag hade ju gärna velat ha lite bilder från dagen efter men men...
Mitt tåg hem gick 19.25. Det var packat med folk på  tåget så jag kunde inte sova o ändå va jag så jävla trött!
Tåget va i tid till sthlm 22.46 och jag fick skynda mig till t-banan så jg kom 10 min innan mitt tåg gick:)
Kom hem vid 23.30.

Gick o la mig vid midnatt, o skulle upp 6.30. Va såå jävla trött på morgonen. Jobbade till 16.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0