Cykeltur

Har tagit en 1,5 timmes cykeltur med Dessi. Nu ligger hon trött på soffan o sover:)Syrran har åkt till skolan så jag e ensam här hemma. Sen ska jag cykla till jobbet oxå, de blir fan mkt cykling för mig härhemma:)
Men jag träffade en riktig bitterfitta vid Tattby. Jag o Dessi stod på trottoaren för jag skulle kolla åt vilket håll vi skulle o så kommer den här käringen o säger:
Du får väl ta in hunden på sidan, ni tar ju upp hela trottoaren! Och så kollade hon surt på oss.

För det första så va inte trottoaren så jävla tjock o för de andra va fan tror hon? Att en cykel och en stor hund tar liten plats lr? Dessi e ju inte direkt nån liten hund man kan plocka upp så fort de kommer folk. De va inte direkt nå högtrafikerad väg o de va ju precis vid en äng så hon kan väl gå vid vägen lr på gräset?
Blir så irriterad när man får såna kommentarer, vadå vaknat på fel sida liksom?Säkert en hundhatare!
Sen körde jag om kärringen i full fart med Dessi, fy fan va kul de va! Och jag plingade för fullt med cykelplingan!

Ringde till Nypan o hörde om hon ska med på klassfesten på lördag. De e ju två veckor kvar innan hon ska föda barn. Om det inte händer något innan så ska hon va med o käka mat iaf:) Ska bli kul o träffas allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0