Cityakuten återbesök

Nu har det gått tre månader sen jag laseropererade mina ögon och jag är såååå nöjd!
Jag va på återbesök idag kl 13. Gick kanske på 5 minuter. Jag hade perfekt syn och fick med mig ett körkortsintyg:)
Jag har haft glasögon sen jag var 7 år gammal och det har inte varit lätt...Har alltid hatat mina glasögon och tyckte dom va såå jobbiga eftersom jag hade så jävla dålig syn.
Det är ju helt imponerande vad tekniken går framåt och att en person som ser så pass dåligt blir helt återställd i synen:)
Jag är helt förbluffad.
Jag är inskriven på Cityakuten i 3 år ifall nåt skulle hända och jag ska dit igen om ett år.
Det har spöregnat från och till hela dagen idag, ibland soligt o fuktigt o i nästa stund ösregn. När jag var hemma i Fiskis gick jag till Sofia och tog en fika:) Hon ska få barn om 3 veckor:) Spännande.
Imorn skulle jag börja jobba kl 16 men dom ringde o behövde folk från kl 12 så jag börjar då istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0