Äntligen är dagen här för Klassfesten!!!

Idag är det klassfest på Stadshotellet i Ljusdal!!!
Saknar gymnasietiden, klassen, skolan o allt<3
Jag och syrran va ju och hälsade på i Djurhuset vid skolan igår och dom hade en massa kaniner, marsvin o reptiler o fåglar o allt va de va:) Jättekul o titta runt där. träffade Malin som är djurskötare där och hon jobbade där när vi gick i skolan oxå.

Idag har jag inte gjort mkt. Vaknade typ kl 8 men gick o la mig igen o klev upp kl 9. Har fixat iordning mig och packat och nu väntar jag på att Erika och Lotta ska komma strax före 14. Då ska vi på systemet och sen ta nån fika innan vi ska checka in på hotellet kl 16 då resten kommer:)

Det kommer bli så jävla kul ikväll och det kommer bli världens drag på nattklubben!
Jag är väldigt laddad o även lite nervös över o träffa allihopa:)
Kl  19 kommer dom servera tre rätters middag.
Jag har kameran i högsta hugg så det kommer bli en bildexplosion här på bloggen sen så ni som inte vill va med på kort, håll er undan från mej haha:)

Jag sitter vid datorn på bibban nu, har varit på fityfifty o köpt en jättesöt knytblus lr nåt. Ska ha ett vitt linne under.
Igår va ju jag på salong syrran o jag och klippte luggen:



Jag blev klippt av Anna ( hon med scarfen). jag har ju permanentat mitt hår o blivit klippt hos dem flera ggr o tycker dom e bra:)

Ne nu ska jag ta o gå o möta upp polarna mina:)hehe.
Imorn tar jag tåget hem till Sthlm 19.26. Sen upp o jobba tidigt på måndag, kommer va rätt trött då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0