Tired...

Tredje kvällspasset i rad och sjätte dagen igår...
Och imorse skulle man upp kl 5.40....promenerade till jobbet. Jag som trodde att jag skulle få jobba till kl 13 men det fattades folk på annan avdelning så jag fick jobba till 15.30...Va såå trött efter 7 dagars jobb...
På kvällen kollade vi på Let´s dance semifinalen och det var verkligen rätt par som åkte ut!Tina och Tobias:)

Jessica och Frank va ju så jävla bra ikväll:)
Jessica Andersson och Kristjan Lootus. Foto: Joel Stockman/TV4Tina Thörner och Tobias Karlsson. Foto: Joel Stockman/TV4Frank Anderson och Charlotte Sinclair. Foto: Joel Stockman/TV4Jessica Andersson och Kristjan Lootus. Foto: Joel Stockman/TV4
Jag ringde o röstade på Jessica:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0