Väckning kl 7 på ledig dag:(

Vaknade kl 7 imorse av att mamma ringde...hmm de e ju schysst när man har sovmorgon liksom...Jag börjar ju kl 16 idag, känns jobbigt o bara få jobba 5 timmar när man har ett heltidsjobb liksom:(
Jag somnade iaf om och hade sovmorgon till 8.30, tog en dusch och rastade hundarna o gav dom mat.
Snart ska jag ut en långis med Dessi.
Bättre väder idag iaf, lite mulet, blåsigt men ändå soligt:)
Ikväll är det ju So you think you can dance så jag kommer stanna kvar på jobbet o kolla:) Programmet e ju i två timmar så de slutar kl 22.50 så jag e väl hemma rätt sent....tar cykeln hem så går de ju fortare o åka hem:) Jag ska ju upp tidigt imorn o jobba hela dagen...



Köpte detta underlägg från Foderbilen:
Underlägg Hundmotiv
Syrrans basset dreglar ju som fan så den kan va bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0