Midsommarafton imorn

Hade sovmorgon imorse till kl 8.30:)Tog en dusch och gick ut med hundarna i SPÖREGN!!!!!Regnet bara öste ner:(
Hundarna skyndade sig för dom ville in fort:) Min enda lediga dag denna vecka och de e värsta skitvädret! Jag åkte till Sickla vid lunchtid och köpte detta fina caféset:

Orkade inte ta ett kort på dom men det ser precis ut som på bilden. Jag har även köpt jättefina blåmönstrade sittdynor:)
Det blev jättemysigt här på balkongen:) Dom kostade 375 kr:) Billigt. Hade kostat 499 kr.
När vi kom hem storstädade vi lägenheten:) Nu känns det fräscht här:) Sen har jag tvättat en massa tvätt 16-19. Det blev typ 6 tvättar! Nu känns de skönt o ha alla kläder rena inför storhelgen. Imorn e de ju för fan MIDSOMMARAFTON!!!! Jävlar va sommarn går fort, den bara springer iväg...Nästa vecka går typ alla på semester.
Midsommar är väl inte en av mina favorithögtider eftersom jag varken gillar nubbe lr sill men jag gillar ju o festa o spela kubbspel o så men eftersom jag jobbar hela midsommar så kan jag ju inte festa:(

Men visst vore det mysigt om man nu när man bor i sthlm firar midsommar nånstans här och har det trevligt o går ut o festar o så men men måste man jobba så måste man. Hoppas ni som är lediga får det riktigt härligt i midsommar:)
Syrran ska ju resa bort imorn och tar med sig Dessi och Hilda så jag blir ju helt lonely här:(Buhu...Om nån vill göra mig sällskap så e de bara o slå en pling:)hehe
Annars ska jag väl kolla om de går nå bra film o äta nå gott:)


Kommentarer
Postat av: Terese

Tja!!! Jag kommer å provsitter dom i sommar =)

2011-06-24 @ 10:28:57
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0