Träffat Sandra i Saltsjö-Duvnäs

Igår jobbade jag till kl 16.30, när jag kom hem gick jag ut med Dessi en timme och precis när jag var vid häststallet typ vid Östervik så skickar Nypan ett mess till mig där hon undrar om jag är ute med Dessi och promenerar.... Jag tänkte men va fan hur vet hon att jag är här?
Då visade de sig att hon och hennes familj hade kört på vägen ovanför mig och precis då tittade Nypan ut genom fönstret och såg mej:)
Hennes pappa skulle åka luftballong med företaget Upp och ner i Saltsjö- Duvnäs o de ligger ju bara 5 minuter från mig. Dom skulle stanna där o vänta på honom tills han var klar vid typ 23.30. Ballongresan va i typ 4 timmar lr nåt. Jag åkte dit och fick träffa Sandra och hennes son som va 4 veckor gammal bara:)
Lite ovanligt o se henne med liten bebis och vara en småbarnsmamma hehe:)

Men det var ju jättekul o ses och vilket sammanträffande då:)haha
Vi gick till Ektorp centrum och åt mat på Därmedpasta. Jag fick hålla i lilla Noel en stund och han verkade känna sig rätt avslappnad eftersom rätt va de var så la han av en brakskit i mitt knä!!!Hahaha Så Sandra fick byta bajsblöja hehe....mysigt värre!
Fick inte så bra bild på mig o Noel o man ser hur jävla solbränd jag e oxå men jag bjuder på en bild iaf hehe:

Sandra och Noel

När vi satt på restaurangen kom Jessica och hennes sambo förbi o hälsade:) Trevligt.
Jag åkte hem vid 21.30 tiden. Satt uppe vid datorn till midnatt typ och sen vaknade jag flera ggr på natten av att de va så sjukt varmt i sovrummet fast fönstret va öppet så jag tog bara ett påslakan som täcke till slut. Sen vaknade jag kl 3 av att Nypan skickade ett mess att hon kommit hem då...Och sen va de bara o kliva upp kl 6.45 o jobba. Jag har jobbat dubbelpass idag till kl 20:( Usch så tråkigt me dubbelpass. Man e ju helt slut efter en hel dag!
Så nu känns det skönt o sova faktiskt, börjar kl 14 imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0