MIDSOMMARDAGEN!

På midsommarafton gick jag o la mej vid midnatt sen upp 6.45 för o jobba. Tack o lov att det inte regnade när jag  cyklade till jobbet:)
Det var lite regnskurar och åska men det var mestadels soligt:) Jag slutade kl 16.15 o cyklade till affären o handlade lite frukt o så. Kändes så konstigt o komma hem och det inte fanns nå hundar hemma...Jag gick o mötteupp Stina o hundarna kl 18.35 på Fisksätra station. Dessi blev överlycklig när hon såg mig haha:)
Jag tänkte ju gå på denna bio som hade biopremiär men det fanns inga bra platser kvar på bion:


Den verkar ju asbra:)
Men får se den nån annan dag, Kanske imorn eftersom jag e ledig då.
Sen tänkte jag om jag skulle åka på Sommarkrysset som hade premiär men orkade inte gå så jag kollade på tv o de va ju inte så bra direkt.
Jag fastnade vid msn på kvällen och satt ända till kl 1.30 inatt. Gick ut med hundarna och det är ju tur att jag börjar kl 13 idag så jag hade sovmorgon till kl 9. Har tagit en dusch nu o rastat o matat hundarna. Kollar nu på nyhetsmorgon där Kenza är med. Eric Saade sjunger i programmet.
Såå skönt o va ledig imorn!!! Jag ska åka till Jessica o hälsa på, sen gå på bio:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0