Kryssning imöra då!Fan va härligt:)

Det ser ju inte så ljust ut vädermässigt då dom spår att det ska bli både regn och åska men får hoppas att det blir fint ändå. Så jävla typiskt när man e ledig o ska gö nå kul ja då blir de värsta jävla skitvädret!
Och inte så kul när man försöker hitta på nå roligt med arbetskollegorna o så avbokar varenda jävla människa! Snacka om att man blir besviken när jag har varit snäll o frågat o bokat o fixat schyssta hytter o så....
Från början va vi 7 stycken som skulle med så jag bokade två 4-bäddshytter o sen kom alla med dåliga bortförklaringar och 5 stycken har nu avbokat. Den enda man kan lita på är Jessica som snällt hänger med iaf:) Lite hopp finns ju iaf då:)
Men fy fan jag blir så jävla less på folk bara men jag o Jessica kommer ha kul ändå utan dom andra.
Nästa gång vet man vilka man inte ska bjuda med då, lr vilka man inte kan räkna med.
Fy fan va jag ska parta på båten, hoppas de e bra folk som åker med o nå snyggingar oxå hehe;)


Cinderella är båten vi ska åka med:) Bästa båten de!
Båten avgår kl 18 men jag ska åka hem till Jessica innan. Sen får vi skjuts in till Slussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0