Jättehärlig kryssning!

När jag och Jessica åkte kryssning i torsdags va det så jäkla varmt och soligt! Vi hade riktigt toppenväder:) Det va så jävla härligt o jag har verkligen saknat att åka kryssning:) Det va så kul o ha med Jessica haha:)
Både hon o jag va ju ledig den dagen så jag åkte till henne vid 14 tiden och vi fikade och satt på balkongen och solade. Kl 16 typ så kom hennes sambo hem och han skjutsade in oss till Slussen så de va schysst:) Vi checkade in och sen gick vi på Cinderella båten, det var första gången Jessica åkte just den här båten. Vi gick först till hytten på däck 6, jag hade ju bokat en A-hytt så vi fick fönster och 4- bäddshytt:)
Sen gick vi upp på däcket högst upp och solade och tog en varsin öl/cider:)
Kl 18 gick båten och vid 19 tiden så gick vi på taxfreen:) Köpte lite göttans där!
Efter det så åt vi på Tapas bar, sen till hytten och fixade iordning oss och bytte till festkläder;)hehe
Jag dansade typ hela kvällen, hade så jävla roligt och jag försökte få med mig Jessica på dansgolvet men hon va inte lika pigg på de:(
Vi gick o la oss ca kl 05....Jag vet inte vilken tid vi vaknade men jag hade duschat och sen väckte jag Jessica, hon blev inte så glad haha;)
Vi gick upp o käkade frukostbuffé som ingick i 10 kronors priset:)
Sen satt vi typ bara på däck och solade och va i hytten en sväng oxå. Det va så sjukt varmtt o jag hade ingen sollotion så jag blev snabbt bränd...suck. Så jävla fult!
Kl  15.30 va vi framme i Sthlm och Jessicas sambo hämtade oss. Jag fick skjuts hem till Fiskis hehe:)

Tack för en helt underbar och lyckad kryssning!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0