Imorn e det dags för Cinderella kryssning igen!!!!

Soligt och fint väder idag, lite blåsigt bara.
Igår jobbade jag kväll till kl 21. Jag ska jobba samma tid idag oxå, lite jobbigt med tanke på att jag e ledig tre dagar i sträck nu o då e de ju skönt o sluta tidigt men aja det är som de är.

Imorn e det dags för en till Cinderella kryssning!!! Fy fan va jag längtat o det ska bli så jävla kul! Kommer dansa hela natten lång.
När jag o Jessica åkte den 9 juni gick vi ju o la oss kl 5 o klev upp typ kl 8:)haha
 Resan kostar bara 10 kr inklusive frukostbuffé och en A4 hytt med fönster så de e ju jätteskönt o slippa sova nere i "slummen" haha:) Jag ska åka med mina två lillesyrror och mamma o hennes sambo:)

Dessi ska ju bo på Oakwood ranch i Vallentuna, så jävla drygt o lämna henne ända där borta. Och sen kosta de liksom 1000 kr för o ha henne där!!!Så jävla dyrt! Detta e nog min första och sista hund på ett bra tag haha

Imorse klev jag upp kl 8 och har varit ute och joggat med Dessi och sen åt jag havregrynsgröt med kanel och äpplen. Känner mig rätt nyttig:)hehe
Jag som inte ens e förtjust i gröt men känns som en bra start på dagen:)

Då blir jag inte så hungrig på lunch heller eftersom jag inte äter nå lunch när jag börjar kl 12. Då äter jag frukost kl 9 typ o sen äter jag inget förrän kl 17, lr kanske nån frukt lr så.

Men när man åker på kryssning äter man ju jämt en massa godsaker:(

Om det finns nån som älskar kryssningar som jag så kontakta mig så hänger jag gärna på vilken dag som helst så länge jag e ledig den dagen vill säga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0