GLAD MIDSOMMAR!!!

Idag är det Midsommarafton!!!!!Jag somnade vid 01 tiden inatt...sen upp kl 6.45 och cyklade till jobbet. Tack o lov att det inte regnade:) Det hade ju ösregnat igårkväll och när jag skulle gå sista svängen med hundarna.
Jag jobbade till kl 12.45, sen cyklade jag h em. Jag ringde Terra o pappa och uppe i Hälsingland öste r egnet ner haha! Tur man bor i Sthlm där solen lyser:) toppenväder för o vara midsommar ju:)
Synd bara att man inte har nån o fira den med:( Syrran o hundarna åkte kl 15.25 och kvar e jag...ska upp o jobba 7.45 imorn ju så man kan ju inte direkt ut o festa...
Jag får ta det lugnt här hemma istället, har köpt Ägglikörglass ( min favorit) och chokladglass som jag ska äta lite senare:)

Det går bara en massa skit o dåliga filmer på tvn så nu ska jag kolla på Greys anatomy säsongen nr 6:)

Kl 16.30 idag så gick jag till holmen i Fiskis o träffade en arbetskollega o hennes 2 veckors gamla son:) Han va så jäkla söt! Men synd att han sov hela tiden bara:( Jag får komma o hälsa på nån annan dag. Jag blev ju bjuden på en smarrig marängtårta oxå:) Hon hade andra vänner och bekanta där så jag gick vid 17.30 tiden.  

Imorn vill jag festa!!!!!!!!!!Men har tyvärr ingen o festa med:( Jag jobbar till kl 16.15 o på söndag börjar jag inte förrän kl 13. Men får se, annars får jag väl gå på nattklubb själv haha.
Nä men isf så tänkte jag åka på Sommarkrysset som har premiär imornkväll kl 20 på Gröna Lund. Artisterna som uppträderr är Eric Saade, Sahara Hotnights och Patrik Isaksson.


Kommentarer
Postat av: kajsa

mysigt:) gott me glass

2011-06-26 @ 05:04:16
URL: http://kajzaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0