Det var längesen det regnade men nu kommer regnet

Igår jobbade jag till kl 16, sen käkade jag lite mat o sen gick jag en långis med Dessi i skogen. Precis då så började det regna!!! Första gången på evigheter typ. Regnet behövs verkligen men det har ju varit så härligt med sol och vackert väder. Men det kommer ju alltid ngt bakslag:(
Det duggade lite under promenaden men senare under kvällen så öste regnet ner. Jag vaknade flera ggr inatt men klev upp kl 8 och nu regnar det ju inte. Det är bara mulet:(
Jag ska börja jobba kl 12 idag.

Igår va de ju för fan säsongspremiär för So you think you can dance:) Och det är ett av dom bästa programmen ever! Det är så jävla bra program:) I love it!!!!

So You Think You Can Dance är tillbaka med en åttonde säsong av ren och skär dansglädje. Vissa behärskar klassisk pardans och balett, andra har en stil inspirerad av hip-hop, street och stomp. Dansarna får chansen att visa upp sitt dansnummer, sin känsla för takt och timing, men även sin förmåga att imponera på en mycket kräsen jury.

- Atlanta var staden som överraskade mig och Nigel mest. Jag minns inte att vi någonsin gett bort så många biljetter till Las Vegas. Vi jobbade säkert 15-16 timmar den dagen men det kändes som ingenting, vi var konstant lyckliga och underhållna, berättar Mary Murphy.

Sommarens avsnitt leds av programledare Cat Deeley och domarpanelen består av Nigel Lyghgoe, Mary Murphy, Adam Shankman samt Mia Michaels.

I sommar ser du auditionturnén på tisdagkvällar i Kanal 5, och i mitten av juli kommer de tjugo tävlande att dansa vidare på fredagar och lördagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0