BIO:)

Varit ledig idag!!!Så jäävla sköönt:) Jag hade sovmorgon till kl 9, kl 11 åkte jag till Jessica o hälsade på:) Vi köpte jordgubbar o gick ner till vattnet. Vi ville inte sitta vid stranden då de va så jävla mkt ungar där så vi satte oss på en cementbrygga, typ. Och vi dinglade med benen i vattnet när jag plötsligt såg en stor gul/svart snok i vattnet med huvudet ovanför ytan! Jag bara skrek o skrek och Jessica fattade inte varför. Jag tog fort upp benen ur vattnet då den simmade jättenära Jessica o mig...usch jag ryser så fort jag tänker på de...

Typ så såg den ut. En vattensnok. Såå jävla vidrig....nu blev man ju inte direkt badsugen....
Sen gick vi till centrum köpte glass:) Satt på balkongen:) Det har varit så sjukt varmt idag, rena bastun ute. Vid 15.20 åkte jag till Sickla. Jag mötte upp syrran där, vi gick i lite affärer och jag åt en ceasarsallad på Sandy´s:) Det var jättegott!

Kl 18.15 kollade vi på bion Bad Teacher med Cameron diaz och den va så jävla bra!!!Så sjukt rolig film:) Den rekommenderar jag verkligen att ni ska se:)

Åkte hem till Fiskis sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag blir så sugen på att gå på bio när jag vet att andra gör det! ):

vilken är den bästa filmen du har sätt på bio då? :D

2011-07-04 @ 14:14:51
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0