ALLSÅNG PÅ SKANSEN PREMIÄR!!

Imorse vaknade jag 4.20 av att det lyste in sol från vardagsrummet till sovrummet...snacka om att man blev irriterad och sen typ 1,5 timme senare kl 6 så blev jag väckt av att syrran skickade sms...sen kliva upp 45 minuter senare.
Det har varit supervarmt idag oxå. När jag kom hem efter kl 16 så gick jag en promenad med Dessi till Solsidan. Tog typ en timme att gå och både Dessi o jag tyckte det var riktigt varmt!
Jag vägde henne på vågen på djurkliniken där och hon hade gått ner 1,7 kilo:)

Senare på kvällen så åt jag och syrran middag på balkongen vid mitt nya utebord:) Har kollat på premiären av Allsång på Skansen med Måns som programledare:) Det va så jävla mkt folk och på scenen stod bl a Danny och September. Måns gjorde programmet jättebra och han e den bästa programledaren för detta program hittills! Skönt att Anders Lundin slutat, han va fan kass. Nu kommer jag sitta fastklistrad vid tvn varje tisdag:)

Artisterna till Allsång på Skansen 2011 klara!



Igår presenterade nya programledaren Måns Zelmerlöw (het!) alla artister som gästar allsången i sommar, och vilken kavalkad av godbitar! Danny Saucedo, Petter, Eric Saade..ja listan är lång!



Program 1: Tisdag 28 juni
BAO, Lunds Studentsångare, Danny Saucedo, September

Program 2: tisdag 5 juli
Håkan Hellström, Miriam Aida, Siw Malmkvist, Ulrik Munther, The Moniker, hasse Andersson

Program 3: tisdag 12 juli
Elisa’s, Veronica Maggio, Per Andersson, Eric Amarillo, Sara Varga, Kjell Lönnå

Program 4: tisdag 19 juli
Bo Kspers Orkester, Petter, After Shav & Anders Eriksson, Vocalettes, Pernilla Andersson, Malena Erman, Lena-Maria Klingvall

Program 5: 26 juli
Hoffmaestro, Eric Saade, Caroline Wennergren, Marika Willstedt, Angelica Alm, Carl Norén, Östen med Resten

Program 6: tisdag 2 augusti
Timbuktu, Patriks Combo, Fredrik Kempe, Svante Thuresson, Hans-Erik Dyvik Husby, Linda Bengtzing, Eva Eastwood

Program 7: tisdag 9 augusti
Lena Philipsson, Albin Flinkas, Fredrik Meyer, Staffan Percy, Sven-Ingvars

Program 8: tisdag 16 augusti
Sveriges Radios Symfoniorkester, Anders Berglund, Björn Skifs, Peter Jöback, Loa Falkman


Kl 21 kollade jag på So you think you can dance:) Nu börjar jag redan bli trött, börjar ju inte förrän kl 15 imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0