Cityakuten idag då:)

Idag hade jag bokad tid hos Cityakuten på Hötorget inne i stan. Jag var där på förundersökning inför laseroperation av mina ögon. Imorse snöade de mkt, ja kom dit kl 11 och fick genast komma in och göra en synundersökning. Jag hade små brytningsfel på båda ögonen o närsyntheten låg på -10,25.
Mina ögon hade inga ytliga skador så hon tyckte att jag verkade vara en bra kandidat till en operation. Nu ska jag ringa ögonläkaren så ska han göra en grundläggande undersökning o se om han tycker att han kan operera och isf så kommer jag opereras samma dag. Men eftersom jag fortfarande inte fått de jävla schemat än så kan ja ju inte ringa o boka tid eftersom jag inte vet när ja ska jobba!Jag e så jäkla irriterad o frustrerad. Schemat skulle va klart för 2,5 veckor sen o de e inte klart än o vi går in i ny schemaperiod på måndag!!!!Jag vet alltså inte hur jag jobbar till veckan. Det är sjukt dåligt!!!!¨
Den här operationen som jag vill göra kostar sammanlagt 23 500 kr för bägge ögonen. De e tur man kan välja delbetalning:)

Efter synundersökningen gick jag lite på stan, köpte detta duschdraperi på HM HOME:


Köpte två mysbyxor med tillhörande tröjor:)Ett rosa set o ett grått:)
Det snöade så mkt så jag åkte hem sen.
Gick ut en långpromenad med Dessi, lagade mat sen åkte jag in till stan igen för att hämta denna tavla som jag köpt från Blocket:

Den är ca 100x100 cm o de e en Canvastavla:)Jag som älskar rosor så va de ju en perfekt tavla till mig:)
Köpte den för 300 kr.

När jag ändå va på stan så gick jag in på Claes Ohlsson. Jag gick dit för nån vecka sen o skulle köpa ett par hörlurar till min mobil. Jag sa att jag endast ville lyssna på musik. Han som jobbade där sa att de va dessa jag skulle ha o när ja kom hem hade jag fått ett handsfree med bara en hörlur. Jag gick dit igen, frågade en personal igen o fick även denna gång ett handsfree o det var då två hörlurar men då passade inte den till min mobil så den glappade ju o va alldeles lös. Så nu gick jag dit idag och skulle köpa ett till igen. Gick till en personal, frågade o sa att jag endast ville lyssna på musik o EJ prata i telefonen. Han sa att de va just denna ja behövde o han öppnade den o de passade men när ja kom hem så va de ju bara en fucking hörlur!!!Att man ska va så jäkla korkad!Jag blev arg på mig sj o på personalen som om o om igen ger mig fel vara. Så när jag skulle hämta tavlan så gick jag dit med två av de tre som jag köpt för över 100 kr styck o sa som det va o de enda jag ville va o få två hörlurar asså ett stereohörlurset. Jag fick ett återbetalningskort på 228 kr(inköpspriset) o gick in till butiken o nu hoppades ja få prata me nån vettig personal o han visade mig direkt vilka jag kunde välja på.
Så jag valde dessa rosa söta hörlurarna för 149 kr:


Dom gnistrar så fint:)Dom e jag värd som fått gå dit så många ggr men nu e jag äntligen nöjd:)
Imorn skulle de bli soligt väder så tur man e ledig då:)Får se va jag hittar på imorn:)Nu ska jag sova I think:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0