Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och jag har varit ledig:)
Jag har aldrig firat alla hjärtans dag nån gång o inte blev det i år heller...maybe next year I hope<3<3

Stina gick i skolan hela dagen så jag gick en långis med hundarna, solen lyste o de va jättehärligt. Sen gjorde jag mig iordning och åkte in till stan, de va så jävla kallt ute, 12,5 minus!!!!Höll på o frysa häcken av mig haha.
Jag klippte mig på Hårcenter på Kungsgatan o så här blev det:

Lite rufsig lugg kanske...men jag har ju svårt o ha lugg då jag har en ugly virvel på sidan som jag hatar för ja tycker de e så snyggt me lugg. Hon klippte rätt mkt på längden men men de växer ändå ut fort iaf så de e okej.
Sen gick jag på bion Trassel i 3D och den va så jävla bra!!!Den är att rekommendera!Den va både rolig, spännande och sorglig o såå söt film:)


Jag skulle ta t-banan från hötorget till slussen men när ja va där så ångrade jag att ja inte promenerade dit istället för ja fick vänta på tre tåg innan ja kunde hoppa på. Så jävla mkt folk som stod som sillar i t-banetågen...haha
Jag kom till slussen 16.58 så hade två min på mig innan tåget gick o jag hann precis...puh:)
Saltsjöbanan e ju inte känd för o gå ofta så de gäller att man skyndar sig.
När jag kom hem käkade ja mat, Stina va redan hemma o sen kolla vi på Top Model.
Det är 13 minus ute o sååå kallt. Får se om de blir promenad lr inte till jobbet imorn, börjar kl 12.

Jag vill oxå önska Grattis till Sandra "Nypan" som fyller 24 år idag!!!!Vi gick djurvårdsgymnasiet tsm för er som inte vet:)


(Tog bara nån bild som jag hade på dej hoppas de e okej hehe<3)

Hoppas alla haft en bra Alla hjärtans dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah tog du dom fulaste bilderna du

hittade, asg? :P Tack endå för jag fick vara med i ditt inlägg :P

Fin du blev i håret :)

2011-02-14 @ 23:29:44
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0