BIO!!!!

Fy fan va jag va trött igår. Jobbade dubbelpass 7.45-21. Hade rast mellan 13-15 så jag skyndade mig hemåt o sen tebaka till jobbet igen...jag orkar verkligen inte med dubbelpass!!!

Idag va jag äntligen ledig efter att ha jobbat över hela julhelgen och de va så jävla skönt men jag hade fullt upp ändå. På förmiddagen kl 11.30 åkte jag till veterinären i Solsidan med Dessi för att få utskrivet Nozinan som är lugnande tabletter mot fyrverkerierna på lördag. Kostade 200 kronor.

Kom hem vid 13 tiden, lämnade Dessi hemma o sen åkte jag o syrran in till Nacka Forum för o kolla in mellandagsrean. Hittade inte så mkt men köpte blockljus, 2 jackor och denna supersnygga partyväska:

Den glittrar så fint o passar perfekt när man ska ut på nattklubb:)hehe
Jag blev ju väldigt sugen på en videokamera oxå men struntade i den, ville kolla in den på internet först så man inte blir blåst på nåt skit haha..
På kvällen åkte vi in till Sergel bion för o se den nya filmen "New Years Eve". Den va så jävla bra!!!!
Jag blev så jäkla förvånad för när vi va på väg in dit så messade jag Teresa o hon blev nog lika förvånad som mig för hon va på precis samma biosalong som vi skulle men på en annan film. Vilket sammanträffande:)haha de va kul!Snackade lite med henne innan vi gick in till bion som började 20.10.

Efter bion åkte vi hem, kom väl hem runt 23 tiden. Dom har ju redan börjat smälla raketer så Dessi e ju ett nervvrak så hon fick medicin innan vi åkte till bion. Stackars....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0