Shoppingfynd och utflykt:)

I tisdags så vaknade och klev jag upp kl 7.30. Mamma skulle ju till jobbet 7.45 så jag vaknade av att hon va uppe så jag åt en jättegod frukost och sen for mamma till jobbet. Försökte få upp syrran ur sängen men satte mej vid datorn en stund istället och tog sen en skön dusch:) Kl 8.30 klev Terra upp:) När kl va 10 så hade vi fixat iordning oss för att gå till Kupolen o kolla men problemet var att vi inte hade nån nyckel så hur fan skulle vi kunna låsa????Jag hade ju påmint mamma kvällen innan att vi behövde nyckel men hon sa bara att de e bara o plinga när ni e hemma från Kupolen men hon tänkte inte på att vi måste låsa dörren oxå....Så jag fick gå till mammas jobb som tog typ 30 min o sen gå tebaka så jag va i lägenheten typ kl 11 och då äntligen kunde vi gå ner, men eftersom vi skulle åka iväg på en utflykt kl 13 så gick jag o Terra på stan istället.
Jag och Terra hittade en jättefin inredningsbutik där jag shoppade dessa saker till ett riktigt fyndpris då de va halva priset på reapriset:

Den blomkrukan i stål ska jag ha i köket men alla de andra sakerna passar perfekt till mitt vardagsrum där jag försöker få lite afrikainspirerad inredning:) Allt detta skulle kosta lite över 1500 kr men jag fick allt för 440 kr:) Ödlan ville Terra jättegärna ha men de fanns bara en kvar så jag köpte den hehe:) På
Djurmagazinet köpte jag en massa gotta till Dessi som hon ska få efter hennes operation på fredag:)Kl 11.40 typ så kom mamma med cykeln för hon ville ha nyckeln till lägenheten o vi trodde ju att hon slutade kl 12.30 så då va de ju helt onödigt för mig o hämta nyckeln men aja jag fick ju iaf motion plus en massa skavsår!!!
Mamma hade gjort i ordning en jättegod ost/skinksallad som vi tog med oss på utflykten:) Det var jättegott.

Vi var där i ca 2 timmar så vi åkte hem vid 15 tiden. Vi lämnade maten i lägenheten och gick sen en sväng på Kupolen:)
Jag köpte inget där men de va kul o kolla runt lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0